معاون شهردار تهران:

2000 اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه می شود

2000 اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه می شود به گزارش مرکز املاک، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت: امسال 2000 دستگاه اتوبوس به شبکه حمل و نقل شهری اضافه می شود که عمده این اتوبوس ها در شش ماهه اول سال وارد ناوگان می شوند.


به گزارش مرکز املاک به نقل از ایسنا، جلال بهرامی درباره ی این سوال که ناظر به بودجه شایان توجهی که برای حمل و نقل عمومی تهران در نظر گرفته شده، چه برنامه هایی برای توسعه حمل و نقل شهری پیش بینی شده است، اظهار داشت: سهم معاونت حمل و نقل و ترافیک از بودجه امسال شهرداری تهران ۲۷ هزارمیلیارد تومان تعیین شده که ۳۶ درصد از کل بودجه شهرداری تهران است. به طور قطع افزایش بودجه موجب می شود اقدامات تحولی زیادی را در شهر انجام دهیم.
وی اظهار داشت: برنامه اصلی ما این است که بیش از ۹۰ درصد بودجه را به توسعه و نگهداری حمل و نقل عمومی اختصاص دهیم. در این جهت دو هدف را دنبال می کنیم؛ یکی طرح های زودبازده که شامل تقویت ناوگان اتوبوسرانی، ون و تاکسیرانی می شود. اولویت ما این است که در سال پیش رو در شش ماهه اول یک گام اساسی در تقویت سامانه اتوبوسرانی برداریم، بدین سبب در نظر داریم که امسال ۲ هزار دستگاه اتوبوس را به شبکه حمل و نقل شهری اضافه نماییم، اما طبق برنامه ریزی های انجام شده عمده این اتوبوس ها در شش ماهه اول سال به بهره برداری خواهند رسید.
طبق گزارش سایت شهر، معاون شهردار تهران درباره ی جایگزینی اتوبوس های فرسوده با اتوبوس های جدید عنوان کرد: شهر تهران حداقل ۹ هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد. باتوجه به کمبود اتوبوسی که شهر تهران دارد، اتوبوس های جدید، اضافه و اتوبوس های قدیمی، اورهال و از آنها نیز استفاده می شود. هر زمان که ظرفیت اتوبوس های شهری تکمیل شد و از این وضعیت اضطرار خارج شدیم، به مرور اتوبوس های قدیمی تر را از چرخه بهره برداری خارج خواهیم کرد.




منبع:

1402/01/28
12:00:11
0.0 / 5
391
تگهای خبر: بهره برداری , توسعه , دستگاه , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین