ویدیو
مرکز املاک: به گزارش مرکز املاک، «مهدی نقدی» فرماندار شهرستان شفت، با اشاره به شروع آواربرداری از ساختمان های خسارت دیده و سوخته ناشی از حریق روستای امامزاده ابراهیم از اوایل خرداد ماه اظهار داشت: کار آواربرداری پیشرفت بیش از ۷۰ درصدی ادامه دارد و آواربرداری به زودی به پایان می رسد.
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ ۱۳:۴۱:۲۲