توسعه كیفی و كمی بازارهای میوه و تره بار در سال ۹۹ شتاب می گیرد

توسعه كیفی و كمی بازارهای میوه و تره بار در سال ۹۹ شتاب می گیرد به گزارش مركز املاك مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینكه توسعه كیفی و كمی بازارهای میوه و تره بار در سال 99 شتاب می گیرد، اظهار داشت: با ارزیابی مستمر و منظم عملكرد سازمان، علاوه بر ارتقای كیفیت خدماتی كه به بازگشت كنندگان به میادین میوه و تره بار ارائه می دهیم، نیازمندی های شهروندان را بمنظور پاسخگویی به مطالبات آنها نیز شناسایی می نماییم.


به گزارش مركز املاك به نقل از ایسنا، سید سعید راد با اشاره به اینكه در امتداد تخصیص بهینه منابع، خواسته های شهروندان را بعنوان عاملی تعیین كننده مورد توجه قرار می دهیم، اضافه كرد: محله های پرجمعیت در ساخت بازارهای جدید میوه و تره بار، دارای اولویت بوده و تلاش می نماییم در سال آینده، برای تعداد بیشتری از شهروندان این امكان را فراهم نماییم تا در محل سكونت خود و در كوتاه ترین زمان ممكن به بازارهای میوه و تره بار دسترسی داشته باشند.
وی روزهای پایانی سال را ایام شلوغ و پركار میادین میوه و تره بار كه مشتریان آنها تا دو برابر افزایش می یابد، دانست و اظهار نمود: مشتریان، بزرگ ترین سرمایه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران هستند. از ین جهت، به تمامی بهره برداران سفارش و تاكید كرده ایم تا با سعه صدر بیشتری با شهروندان برخورد نمایند و پاسخگوی آنها باشند.
راد با اشاره به اینكه تعداد كاركنان حاضر در میادین و بازارهای میوه و تره بار در روزهای پایانی سال افزایش می یابد، اشاره كرد: برای كمك به كاركنان ثابت میادین میوه و تره بار، همكاران ستادی بعنوان نیروی كمكی به این مراكز اعزام می شوند تا در امر نظارت و كنترل بهتر و بیشتر، یاریگر نیروهای حاضر در این مراكز باتوجه به افزایش شایان توجه بازگشت كنندگان به آنها باشند.
بنا براعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ او در آخر با اشاره به اینكه میادین میوه و تره بار، كمترین مدت زمان تعطیلی در طول سال را دارند و كاركنان این مراكز، ۷ روز هفته مشغول ارائه خدمات رسانی به شهروندان هستند، اشاره كرد: در میان سازمان های خدمت رسان، اگر گفته شود این سازمان یكی از سازمان هایی است كه در طول سال بیشترین فشار كاری بر روی كاركنان آن است، اغراق نشده است.



5.0 / 5
3294
1398/12/11
21:05:15
تگهای خبر: ارزیابی , توسعه , جمعیت , خدمات
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین