معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران عنوان كرد

تسریع طرح غربالگری كرونای اتباع خارجی در استان تهران

تسریع طرح غربالگری كرونای اتباع خارجی در استان تهران به گزارش مركز املاك معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به لزوم رعایت نكات بهداشتی جهت پیشگیری از انتشار كرونا از تسریع در اجرای طرح غربالگری اتباع خارجی در استان تهران اطلاع داد.


به گزارش مركز املاك به نقل از ایسنا، حمیدرضا گودرزی با اشاره به طرح غربالگری اتباع خارجی اظهاركرد: به منظور غربالگری اتباع خارجی تفاهم نامه ای بین سردار سلامی فرمانده سپاه و وزیر بهداشت و درمان انجام شده كه این امر در سطح استان تهران قدری عقب بود.
وی تصریح كرد: در این نشست مقرر شد كه فرمانداران این مورد را در دستوركار قرار دهند، در این راستا برخی اطلاعات اتباع خارجی در دسترس اداره اتباع استانداری است كه قرار شد از جانب فرمانده انتظامی تهران بزرگ و همینطور سپاه سیدالشهدا پیگیری شود تا كار سرعت بیشتری پیدا كند.
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران اضافه كرد: در شهرستان های استان تهران اتباع خارجی حضور دارند كه این طرح به منظور پیشگیری از انتشار كرونا در بین آنها اجرایی می شود تا اثرگذاری موثری در كاهش انتشار كرونا داشته باشد.
طبق گزارش روابط عمومی استانداری تهران، گودرزی همینطور تصریح كرد: رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی نقش مهمی در توقف چرخه انتقال ویروس كرونا دارد و امید است با همراهی و مشاركت مردم از این شرایط عبور نماییم.




5.0 / 5
2808
1399/01/17
16:07:59
تگهای خبر: استان
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین