فرماندار شهرستان شمیرانات اعلام كرد

كمك 19 میلیاردی خیران سلامت شمیرانات در حوزه مقابله با كرونا

كمك 19 میلیاردی خیران سلامت شمیرانات در حوزه مقابله با كرونا مركز املاك: فرماندار شمیرانات با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس كرونا در جهت تعطیلی اصناف اعلام نمود: بیشتر از ۹۷ درصد واحدهای صنفی شهرستان با رعایت این محدودیت در سطح كشور سرآمد شدند.


به گزارش مركز املاك به نقل از ایسنا، سید مهدی ساداتی روز دوشنبه در نشست كمیته مقابله با ویروس كرونا در شهرستان خاطرنشان كرد: با عنایت به این كه اجاره بها و هزینه های مستاجران واحدهای صنفی در شمیرانات مبالغ بالایی است، اما شواهد از آن حكایت می كند كسبه شهرستان شرایط را به خوبی درك كرده و سلامت خود و شهروندان را بر هر امری اولویت می دانند.

وی ضمن قدردانی از مسؤلان اداره صمت، اتاق اصناف و كسبه شمیرانات اذعان داشت: تمكین كسبه شهرستان به مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس كرونا آن هم در ایام پایانی سال كه اوج كار این قشر بشمار می رود و كشور در شرایط سخت تحریم و مشكلات مالی به سر می برد، بی گمان نمونه بارزی از فداكاری و همراهی مردم و مسؤلان را رقم زد كه ان شالله با استمرار همین همدلی و اعتماد بتوانیم بزودی بیماری منحوس كرونا را شكست دهیم.

این مقام مسئول با اشاره به جبران بخشی از خسارات مشاغلی كه در این بحران كرونا صدمه دیدند ابراز امیدواری كرد و اظهار داشت: اساسا مسؤلان كشور بعد از ریشه كن شدن این ویروس، تمام تلاششان را در جهت حمایت و همراهی تولیدكنندگان و فروشندگان كشور خواهند داشت.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به كمك خیرین در جهت مقابله با كرونا ویروس اظهار داشت: همزمان با ورود ویروس كرونا به كشور و شیوع این بیماری، خیران سلامت شهرستان ۱۹ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی در حوزه مقابله با این بیماری انفاق كردند. كاورهای پزشكی، شیلد صورت قابل استفاده كادر درمانی، الكل ۷۰ درصد، ماسك های ساده جراحی و ffp2، دستگاه ترمومتر دیجیتالی، لباس محافظ فول بادی و عینك محافظ همچون كمك های غیرنقدی این خیران است.
وی ادامه داد: شرایطی كه ویروس كرونا در جامعه بوجود آورده است، وضعیتی پر از استرس و ابهام است كه مردم را به حد زیادی نگران كرده است. در این برهه زمانی كه تلاش تمام مدیران برای خدمات رسانی و تزریق آرامش به شهروندان است، خیران سلامت كه دغدغه مند این حوزه هستند هم بازوان توانمند دولت به شمار می آیند.
وی افزود: با عنایت به در دین ما تاكید فراوانی بر نیكی و انفاق شده است، خوشبختانه شمیرانات از نعمت حضور خیرانی مسئولیت پذیر و دغدغه مند برخوردار می باشد كه خدمت به قشر ضعیف جامعه را مسئولیتی بر خود می دانند و در راه ارتقا رفاه شهروندان از هیچ كمكی دریغ نمی كنند.
طبق گزارش روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، ساداتی ضمن قدردانی از خیران سلامت خواست تا همواره همچون سنوات قبل در راه دشوار و حساس مقابله با ویروس كرونا، با دستان پرمهرشان مجموعه مدیریت شهرستان را یاری كنند تا بتوانیم شاهد شكست این بیماری منحوس بوده و سلامت را به شهروندان هدیه دهیم.



5.0 / 5
2920
1399/01/25
16:17:40
تگهای خبر: اجاره , تولید , خدمات , دستگاه
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین