وزیر راه

واریز وام كرونایی شركت های حمل و نقلی تا آخر اردیبهشت

واریز وام كرونایی شركت های حمل و نقلی تا آخر اردیبهشت به گزارش مركز املاك وزیر راه و شهرسازی نحوه عرضه سهام پروژه های ریلی و آزادراهی در بازار سرمایه را شرح داد و همینطور از واریز وام حمایتی كرونا برای شركت های حمل ونقلی تا آخر اردیبهشت ماه اطلاع داد.



به گزارش مرکز املاک به نقل از مهر، محمد اسلامی در حاشیه مراسم بهره برداری از ۵۶ دستگاه ناوگان ریلی در جمع خبرنگاران درباره بسته های حمایتی کرونا از فعالان حمل و نقل اظهار داشت: برپایه مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا واریز تسهیلات حمایتی اشخاص در اولویت اول بود و سپس نوبت شرکت ها می رسد که تا آخر اردیبهشت تسهیلات حمایتی شرکت ها هم واریز خواهد شد.
وی اضافه کرد: بزودی از جانب بانک عامل پیامک تشکیل پرونده برای شرکت ها ارسال می شود و به تدریج واریزی آنها هم صورت خواهد گرفت.
وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در مورد جزئیات عرضه ورود پروژه های عمرانی به بازار سرمایه اظهار داشت: مقرر است ۱۲ پروژه ریلی و آزادراهی از بازار سرمایه تأمین مالی شود. در حال مذاکره با سازمان بورس هستیم تا با جذابیت این طرح ها از یک سو و مقبولیت عمومی بازار سرمایه از طرفی، این تأمین مالی صورت گیرد. به محض آماده شدن جزئیات، این پروژه ها اعلام عمومی می شود.
اسلامی اظهار داشت: در مورد نحوه عرضه چند الگو داریم یکی عرضه سهام هر پروژه به شکل صندوق پروژه ای مستقل و دیگری به صورت ایجاد صندوق پروژه تجمیعی است.
وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر درباره نامه اخیر رئیس اتاق بازرگانی ایران به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تردد آزادانه کامیون های ترکیه ای در ایران باوجود ممنوعیت ورود کامیون های ایرانی به اروپا از مسیر ترکیه، تصریح کرد: این مورد چندان فراگیری ندارد چون هر کشوری پروتکل خاص خویش را در مورد مبارزه با کرونا اعمال می کند. اسلامی افزود: هم اکنون تبادلات مرزی با ترکیه در بخش ریلی فعال است. در بخش جاده ای هم کامیون های ترکیه ای که وارد کشور شده اند، اندک بوده اند. ازاین رو اقدام ما متقابل بوده و یک طرفه نیست.

5.0 / 5
2629
1399/02/11
11:13:23
تگهای خبر: آزادراه , بانك , بهره برداری , تسهیلات
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین