در جمع خبرنگاران مطرح شد:

پیشرفت فیزیكی ۵۰ درصدی باقیمانده آزاد راه رشت- قزوین

پیشرفت فیزیكی ۵۰ درصدی باقیمانده آزاد راه رشت- قزوین وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به پیشرفت فیزیكی بیشتر از ۵۰ درصدی ۸.۲ كیلومتر باقیمانده از آزاد راه رشت- قزوین، اظهار داشت: این پروژه تا زمان تكمیل نیازمند اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان است.



به گزارش مرکز املاک به نقل از مهر، محمد اسلامی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از آزاد راه رشت- قزوین در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه این بخش از آزاد راه یکی از گلوگاه هایی مهم این پروژه بوده که اجرای آن سال ها به طول انجامیده است، اظهار نمود: بهره برداری و تکمیل این پروژه یکی از مطالبه های مهم مردم است.
وی با اشاره به اینکه تکمیل ۸.۲ کیلومتر باقیمانده از این پروژه در دستور کار وزارت راه قرار گرفت، اضافه کرد: به دنبال این بودیم تا با حل مسائل در ارتباط با این قطعه بتوانیم با طراحی و مهندسی خاص و رعایت همه جوانبی که این پروژه با آن مواجه بود آنرا اجرایی و محقق نماییم تا از بار ترافیکی این محور کاسته شود.
وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به پیشرفت بیشتر از ۵۰ درصدی این پروژه، خاطرنشان کرد: تکمیل باقیمانده این پروژه نیازمند همکاری بسیار و رفع مسائل بسیاری است تا بتوانیم با مرتفع ساختن موانع به قول خود برای اتمام و تکمیل این پروژه در زمان بندی اعلام شده عمل نماییم.
وی با اشاره به اینکه احتمال اینکه بخشی از این پروژه به سال ۱۴۰۰ هم کشیده شود وجود دارد، تاکید کرد: قول داده بودیم این پروژه تا آخر کار دولت تکمیل و بهره برداری شود.
اسلامی ضمن اشاره به اینکه میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای ۸.۲ کیلومتری باقیمانده آزاد راه رشت- قزوین با عنایت به سختی مسیر بیشتر از کل پروژه است، اظهار داشت: تا زمانی که این پروژه تکمیل و بهره برداری شود ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر هزینه خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه علت این میزان هزینه به علت سخت بودن مسیر و راه اندازی پل های بزرگ و تعداد زیادی تونل است، افزود: بیشتر از ۷۰ درصد این مسیر هم این شرایط را دارد و یکی از پروژه های فاخر مهندسی داخلی در حال اجرا می باشد.

5.0 / 5
1375
1399/08/28
14:03:38
تگهای خبر: بهره برداری , شهرسازی , وزیر راه و شهرسازی
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین