استاندار چهارمحال و بختیاری: انقلاب ایران برای احیای دین شكل گرفت

استاندار چهارمحال و بختیاری: انقلاب ایران برای احیای دین شكل گرفت مركز املاك: شهركرد- استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: احیای دین اسلام دلیل به پا خواستن مردم و شكل گیری انقلاب اسلامی ایران بود.


به گزارش مركز املاك به نقل از ایرنا، اقبال عباسی روز پنجشنبه در آئین گرامیداشت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی اضافه كرد: در دوران پهلوی زمانی كه مردم و اعتقادات دینی آنها نادیده گرفته شد و جامعه در حال از هم گسیختگی بود با وحدت ملت، انقلاب اسلامی شكل گرفت.
وی ادامه داد: امروز با گذشت حدود 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم حتی در دورترین نقاط كشور از دستاوردهای انقلاب بهره مند هستند و كشور به موفقیت های بسیاری دست پیدا كرده است.
عباسی با مقایسه شرایط قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان كرد: پیش از انقلاب روزانه 6 میلیون بشكه نفت 30 دلاری به فروش می رفت اما مردم از عواید آن بی بهره بودند، اما بعد از انقلاب با وجود تحریم های مختلف توانستیم به كشور قدرتمندی در حوزه های مختلف تبدیل شویم.
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه كرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تابحال دشمن با توسل به توطئه های مختلف قصد صدمه رساندن به نظام را داشت، اما با همت و اراده مردم ایران اسلامی همچنان روبه جلو در حال پیشرفت است.
عباسی تصریح كرد: در حوزه فرهنگی، سیاسی، اعتقادی، اقتصادی و دفاعی شرایط كشور با پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست و این ناشی از عملكرد موفق نظام جمهوری اسلامی است.
وی همینطور با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) به تعبیر دكتر شریعتی در وصف این بانوی مكرم اسلام اشاره نمود و اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) به واسطه فضایل، كرامات، عصمت و در مجموع به خاطر وجود خودش فاطمه است.
به گزارش مركز املاك به نقل از ایرنا، پیش از برگزاری این آئین رژه موتوری از فرودگاه تا مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار گردید.
نظیر این برنامه در 30 نقطه از استان همزمان با 12 بهمن و آغاز دهه فجر اجرا شد.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشاردهنده: جهانبخش صفری
7363/6021


5.0 / 5
4175
1396/11/12
15:45:38
تگهای خبر: استان
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین