آخرین وضعیت جوی و ترافیكی راه های كشور

آخرین وضعیت جوی و ترافیكی راه های كشور مركز املاك: تهران - پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی آخرین وضعیت جوی و ترافیكی راه های مواصلاتی كشور تا ساعت 9 بامداد امروز (جمعه 4 اسفند 96) را اعلام نمود.


به گزارش مركز املاك به نقل از ایرنا از پایگاه خبری پلیس راهور ناجا، برابر آخرین گزارش های دریافتی تا این لحظه بارش برف در استان آذربایجان غربی (محور پیرانشهر به نقده)، استان آذربایجان شرقی(محورهای مراغه به هشترود و بستان آباد به سراب و تبریز به زنجان)، استان سمنان(محور شاهرود به آزادشهر گردنه ی خوش ییلاق) و استان كردستان(محور سقز به سنندج) اعلام شده است.
همچنین در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، زنجان(اكثر محورها)، استان اصفهان(محورهای اردستان به نائین و خور به جندق)، استان كردستان (محورهای بانه به سقز و مریوان به سنندج و بیجار به مریوان)، استان مازندران(محور هراز محدوده لاریجان و محور كندوان محدوده ولی آباد محور فیروزكوه محدوده گدوك و بهشهر به آمل) بارش پراكنده باران گزارش شده است.
براساس اعلام پلیس راهور ناجا همینطور مه گرفتگی همراه با كاهش دید در استان خراسان شمالی (اكثر محورها)، استان آذربایجان شرقی (محور سراب به اردبیل گردنه ساعین و محور هشترود به زنجان)، استان مازندران(محور هراز محدوده لاریجان و محور كندوان محدوده ولی آباد) گزارش شده است.
بنابراین گزارش همینطور محور اولنگ به شاهرود در استان های گلستان و سمنان، محور دیزین به شمشك در استان های تهران و البرز، محور فرعی گنجنامه به تویسركان در استان همدان، محور یاسوج به پادنا در استان كهگیلویه و بویراحمد بعلت بارش برف مسدود می باشد.
همچنین در استان های اردبیل و گیلان محور پونل به خلخال به دلیل بارش شدید برف و عدم ایمنی كافی و استان ایلام محور دره شهر به پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین به دلیل ریزش كوه مسدود اعلام شده است.
پلیس راهور ناجا همینطور محورهایی كه دارای محدودیت می باشند را در استان های البرز و مازندران محور كرج به چالوس تا تاریخ 20 اسفند جاری روزهای شنبه، یكشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته برای انجام عملیات راهسازی در حوزه استان مازندران از ساعت 21 و 30 دقیقه و در حوزه استان البرز از ساعت 23 تا 5 صبح روز بعد مسدود اعلام نمود.
همچنین در حوزه استان البرز (محوركرج به چالوس حدفاصل كیلومترصفر تا 75)تا تاریخ 20 اسفند جاری روزهای شنبه، یكشنبه، دوشنبه و سه شنبه(از ساعت8 بامداد تا 17) و روزهای چهارشنبه (از ساعت 8 بامداد تا 12) عملیات آسفات كاری و همزمان با عبور ترافیك خواهد داشت.
پلیس راهور ناجا در ادامه اعلام كرد، همینطور در غرب استان تهران(محور قدیم تهران به قم حدفاصل كیلومتر15 تا48) تا تاریخ 20 اسفند جاری در ایام شنبه، یكشنبه، دوشنبه و چهارشنبه (از ساعت 8 بامداد تا 18) و روزهای سه شنبه از ساعت 8 بامداد تا 14 عملیات جاده ای و همزمان باعبور ترافیك صورت خواهد گرفت.
براساس این گزارش، محور هراز محدوده تونل امامزاده هاشم؛ از تاریخ 20 دی 96 تا 15 اسفند جاری به بمنظور رفع مشكلات ناشی از نفوذ آب و ایمن سازی تونل، همه روزه بصورت 24 ساعته مسدود خواهد شد كه در زمان انسداد تردد از محور قدیم هراز، محدوده گردنه امامزاده هاشم صورت خواهد گرفت.
پلیس راهور ناجا همینطور اعلام كرد، آزاد راه قزوین به كرج حدفاصل كیلومتر صفر تا 25؛ از تاریخ 17 دی 96 تا روز 16 اسفند جاری روزهای شنبه از ساعت 12 تا 18 و روزهای یكشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 8 تا 18، روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت 7 تا 12 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و پس از تعطیلات چند روزه اجرای عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیك صورت خواهد گرفت.
بنابراین گزارش، همینطور لاین شمالی محور قدیم قزوین به رشت محدوده كیلومتر 55 از تاریخ 5 آذر 96 تا روز 15 اسفند جاری روزهای شنبه، یكشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 7 بامداد تا 18 و روزهای چهارشنبه از ساعت 7 بامداد تا 12 هر هفته به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و پس از تعطیلات چند روزه اجرای عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیك و انسداد یك خط عبور و با رعایت جوانب احتیاط صورت خواهد گرفت.
براساس اعلام پلیس راهور ناجا همینطور در آزاد راه قزوین به كرج حد فاصل كیلومتر صفر تا 39 از تاریخ 15 بهمن تا روز 20 اسفند جاری روزهای شنبه از ساعت 12 تا 17 و روزهای یكشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت 7 بامداد تا 17 و روزهای چهارشنبه از ساعت 7 بامداد تا 12 هرهفته به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و پس از تعطیلات چند روزه اجرای عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیك صورت خواهد گرفت.
پلیس راهور ناجا همینطور اعلام كرد، در استان های اصفهان، كهكیلویه و بویراحمد(محورهای اصفهان به سمیرم به یاسوج و بالعكس) از ساعت 13: 30 مورخ 29 بهمن تا اطلاع ثانوی محدودیت ترافیكی(به استثنای وسایل نقلیه امدادی و انتظامی) اجرا می گردد.
سایر محورهای مواصلاتی كشور ازجوی آرام و ترافیكی روان برخوردار می باشد.
مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن های 88255555 (10 خط) و 120 به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های كشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همینطور در پایگاه اطلاع رسانی www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیكی قابل دسترسی است.
اجتمام**7029** 1701


5.0 / 5
4428
1396/12/04
12:02:30
تگهای خبر: استان
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین