جشن پیوند مهر و دوستی ایرانیان

مراكز درمانی استان یزد در چهارشنبه آخر سال 96 آماده باش هستند

مراكز درمانی استان یزد در چهارشنبه آخر سال 96 آماده باش هستند مركز املاك: یزد - رئیس مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی دانشگاه علوم پزشكی یزد اظهار داشت: برای عرضه خدمات ضروری در آخرین چهارشنبه سال 1396، 11 پایگاه زیر پوشش مراكز درمانی و بیمارستان های این استان در آماده باش كامل هستند.


دكتر احمد دهقان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد: در شهر یزد علاوه بر پایگاه های ثابت، واحدهای سیار ویژه در صفائیه و میدان فرهنگ (نعل اسبی) مستقر شدند.
وی ادامه داد: تمهیدات لازم با هماهنگی سایر دستگاه ها و مراكز درمانی برای عرضه خدمت به خصوص در بیمارستان های سوانح سوختگی، شهید صدوقی (ره) و شهید رهنمون یزد هم انجام شد.
این مسوول اظهار نمود: در چهارشنبه آخر سال 1395، 37 مورد مصدومیت جوانان به خصوص در اندام تحتانی بدن آنها شامل سر و دست ها رخ داد كه بر اثر شدت مصدومیت 22 نفر دچار معلولیت شدند.
دهقان با اشاره به اینكه مركز فوریت های پزشكی وظایف خویش را به نحو مطلوب انجام می دهد، از مردم، خانواده ها و جوانان برای جلوگیری از سوانح و مصدومیت های احتمالی خواهان همكاری شد.
مراسم چهارشنبه سوری كه در چهارشنبه آخر سال برگزار می گردد همچون آیین های كهن مردم ایران است و آنها براین باورند كه فروهر ( دلاور حفاظت كننده) در آغاز این روز به زمین می آید، بركت و نیك روزی را برای خاندان خود به ارمغان می آورد.
استان یزد یك میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد كه 85درصد در 21شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها ساكن هستند.
7536/ 2047


5.0 / 5
4810
1396/12/22
16:49:02
تگهای خبر: استان , خدمات
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین