1500 اتاق برای اسكان فرهنگیان در آذربایجان شرقی آماده شده است

1500 اتاق برای اسكان فرهنگیان در آذربایجان شرقی آماده شده است مركز املاك: تبریز - رئیس اداره امور رفاهی اداره كل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اظهار داشت: بیش از یك هزار و 500 اتاق در آموزش و پرورش استان كه قابلیت افزایش هم دارد برای اسكان مهمانان و فرهنگیان در روزهای نوروز آماده شده است.


مالك افشاری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه كرد: آموزش و پرورش استان با آماده كردن این تعداد اتاق در مراكز اقامتی و تجهیز آن ها تلاش می كند تا بهترین نوع خدمات را در اختیار مهمانان و همكاران در این ایام عرضه نماید.
وی از اسكان 496 خانوار در مراكز اقامتی استان تا آخر 29 اسفند اطلاع داد و اظهار نمود: بر مبنای آمار ستاد اسكان فرهنگیان تا عصر روز گذشته یك هزار و 786 نفر و به احتساب روزهای اقامت چهار هزار و 465 نفرروز در مراكز اقامتی آذربایجان شرقی اسكان یافته اند.
افشاری ادامه داد: ستاد اسكان فرهنگیان برای جلب رضایت مهمانان نوروزی و همكاران در روزهای نوروز برنامه های متنوعی را تدارك دیده است.
آذربایجان شرقی با بیش از یك هزار و 800 اثر ثبت شده ملی و برخورداری از جاذبه ها و آثار طبیعی فراوان جزو پنج استان برتر گردشگری ایران به حساب می آید.
8023/6183


1397/01/02
12:13:35
5.0 / 5
4732
تگهای خبر: استان , رفاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین