مقام مسئول در بنیاد مسكن:

۶۳ درصد واحدهای مسكونی روستاهای تهران نامقاوم است

۶۳ درصد واحدهای مسكونی روستاهای تهران نامقاوم است مركز املاك: معاون بازسازی مسكن روستایی بنیاد مسكن انقلاب اسلامی تهران اظهار داشت: ۶۳ درصد واحدهای مسكونی روستاها در تهران نامقاوم است كه روستاییان می توانند با دریافت تسهیلات آنها را مقاوم كنند.



به گزارش مركز املاك به نقل از صداوسیما، حمیدرضا روستایی با اشاره به اینكه امسال سقف تسهیلات بازسازی و مقاوم سازی مسكن روستایی به ۲۵ میلیون تومان رسیده است اظهار داشت: با عرضه این تسهیلات به روستاییان تابحال ۲۱ هزار واحد روستایی در تهران مقاوم سازی شده است.
وی خاطرنشان كرد: این تسهیلات با كارمزد ۵درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله است كه متقاضیان می توانند با سفته در گروه های سه نفری به شعب بنیاد مسكن شهرهای خود رجوع و بعد از معرفی به بانك تسهیلات را دریافت نمایند.
روستایی با اشاره به اینكه دوره جدید طرح آمارگیری از خصوصیت های مسكن روستایی از ۲۱ مهرماه آغاز می گردد اظهار داشت: با اجرای این طرح وضعیت این واحدها برای مقاوم سازی تعیین می گردد.
معاون بازسازی مسكن روستایی بنیاد مسكن انقلاب اسلامی تهران با اشاره به اینكه این طرح هر ۵ سال اجرا می گردد افزود: مسكن روستایی در این طرح به لحاظ كمی و كیفی از نظر نوع سازه و عمر بنا مورد بررسی قرار می گیرد.
روستایی با اشاره به اینكه از ۲۲۶ هزار و ۹۱۸ مسكن روستایی در تهران ۱۴۳ هزارواحد نامقاوم است اضافه كرد: ۶۳ درصد واحدهای مسكونی روستاها در تهران نامقاوم است كه روستاییان می توانند با دریافت تسهیلات واحدهای خویش را مقاوم كنند.

5.0 / 5
4784
1397/07/20
00:05:45
تگهای خبر: بازسازی , بانك , بنیاد مسكن انقلاب اسلامی , تسهیلات
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین