جاده های خراسان شمالی لغزنده است

جاده های خراسان شمالی لغزنده است مركز املاك: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اظهار داشت: به سبب بارش برف شب گذشته، حالا تمامی محورهای این استان گرفتار یخزدگی و لغزنده است.


سرهنگ علیرضا حسین زاده جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با عنایت به بارش روز گذشته و دیشب برف و به دنبال آن آفتابی شدن هوا در روز جمعه كه به آب شدن برف ها انجامید، حالا با سردی شبانه هوا سطح جاده ها به شدت یخ زده است.
وی با تاكید بر ضرورت بستن زنجیر چرخ در محورهای استان، رانندگان را به رعایت بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی خصوصاً رعایت سرعت مطمئنه و همراه داشتن وسایل و تجهیزات ایمنی زمستانه سفارش كرد.
سرهنگ حسین زاده با اشاره به وقوع 2 فقره تصادف در بعدازظهر جمعه در محورهای استان، اظهار داشت: در یكی از این حوادثه در كیلومتر 14 محور شیروان - فاروج، برخورد اتوبوس به عقب پراید، ناشی از بی توجهی به جلو راننده خودرو جمعی، منجر به مجروح شدن 3 تن شد.
وی اظهار داشت: در محور فرعی كیلومتر 2 روستای حسین آباد شیروان باز خروج یك دستگاه وانت پیكان از جاده، كه به سبب تخطی از سرعت مطمئنه روی داد، یك مجروح بر جای گذاشت.
استان خراسان شمالی، بدون احتساب راه های روستایی، یكهزار و 343 كیلومتر راه دارد كه 1، 54 درصد از طریق های كشور را به خود مختص كرده است.
ط/5132


5.0 / 5
4245
1397/10/21
22:30:23
تگهای خبر: استان , دستگاه , روستا
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین