برخی مدیران حتی اسم روستاهای سمیرم را نمی دانند

برخی مدیران حتی اسم روستاهای سمیرم را نمی دانند به گزارش مركز املاك نماینده سمیرم در مجلس دهم اظهار داشت: متاسفانه برخی مدیران محلی حتی اسم برخی روستاهای شهرستان را هم بلد نیستند.


به گزارش مركز املاك به نقل از ایرنا، اصغر سلیمی روز پنجشنبه در نشستی با فعالان فرهنگی و رسانه ای شهرستان سمیرم در فرمانداری با انتقاد از این مدیران اظهارداشت: مسوول محلی باید با این مردم زندگی كند و از درد آنها را بشناسد و برای رفع آنها بكوشد.
وی به سفرهای كاری خود به همراه فرماندار و مدیران سازمان ها و نهادها به بخش ها و روستاهای مختلف اشاره نمود و اضافه كرد: همراهی مسئولان در این برنامه ها ستودنی است اما بلد نبودن اسم روستا نشان داده است برخی از مدیران هنوز با منطقه و مسایل آن آشنا نیستند و اطلاعی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی محل ندارند.
وی افزود: مسائل فرهنگی و توجه به آنها همواره مورد تاكید رهبر انقلاب بوده و هر چند مشكلات اقتصادی این موارد را تحت الشعاع خود قرار داده است اما باید تلاش شود با تشكیل چنین جمع هایی اولویت فرهنگ به عنوان یك ركن ضروری نهادینه و دیده شود.
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی اعضای شوراهای اسلامی شهرها، تصریح كرد: شوراها می توانند در این زمینه نقش موثری ایفا كنند اما در مواردی شاهدیم كه نه تنها كمكی به حل برخی مسایل نمی كنند بلكه گاهی مانع اجرای برخی برنامه ها هم شده اند.
سلیمی تصریح كرد: نزدیك به 17 سال است كه از راه اندازی مجتمع فرهنگی شهرستان گذشت اما هنوز افتتاح نشده و تازه قول هایی داده شده كه با تجهیز امكانات داخل ساختمان دهه فجر امسال افتتاح شود.
وی خاطرنشان كرد: اساس كار ما فرهنگ و تمدن و فعالیت در این عرصه است چون كه این بنیادهای فرهنگی هستند كه نقش پیش برنده و مترقی در جوامع را ایفا می كنند و همراه و همزاد مردم هستند.
این نماینده مجلس اضافه كرد: با اینكه همواره تلاش داشته ایم جواب نقدها و پرسش ها را بدهیم اما می بینیم برخی تنها به دنبال جواب نشنیدن و قانع نشدن هستند و ظاهرا رسالت آنها بر پایه تخریب است.
وی تصریح كرد: فضای مجازی باید مأمن همدلی و اندیشه ورزی باشد نه محلی برای تسویه حساب ها و تخریب هایی كه خیلی از آنها نه تنها دردی را درمان نمی كند بلكه بر طبل اختلاف ها می كوبد و دردی بر دردها می افزاید.
شهرستان سمیرم در 160 كیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
7147/6026/


5.0 / 5
4318
1397/10/27
23:16:37
تگهای خبر: تخریب , روستا , ساختمان , سفر
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین