آخرین وضعیت كیفیت هوای تهران

آخرین وضعیت كیفیت هوای تهران به گزارش مركز املاك مدیر واحد مدل سازی و پیشبینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران از احتمال افزایش غلظت ازن در ساعات بعدازظهر امروز در پایتخت اطلاع داد.



حسین شهبازی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به اینكه هم اكنون میانگین كیفیت هوای تهران با شاخص ۸۰ PPM در شرایط سالم قرار دارد، اظهار داشت: پیشبینی های انجام شده در شركت كنترل كیفیت هوا نشان دهنده افزایش نسبی غلظت ذرات معلق در بعضی ساعات امروز (۲۸ خرداد) است كه انتظار می رود افزایش میزان ناپایداری جوی در طول روز بهبود وضعیت كیفیت هوا را به همراه داشته باشد.

وی افزود: امروز (۲۸ خرداد) به تدریج در طول روز بر غلظت آلاینده ازن افزوده خواهد شد كه احتمال می رود بیشترین مقدار این آلاینده طی برخی ساعات بعدازظهر بین ساعات ۱۴ تا ۱۸ مشاهده شود.

مدیر واحد پیشبینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران در ادامه اظهار داشت: فردا ( ۲۹ خرداد) به تدریج بر سرعت وزش باد افزوده می شود بگونه ای كه برای برخی ساعات بخصوص عصرگاه وزش باد نسبتاً شدید به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه انتظار می رود كه احتمال وقوع گرد و خاك محلی و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

به گفته شهبازی، با عنایت به شرایط جوی پیشبینی شده برای فردا انتظار می رود با وجود افزایش نسبی غلظت برخی آلاینده ها بخصوص ذرات معلق، طی برخی ساعات روز چهارشنبه (۲۹ خرداد) وضعیت كیفیت هوای سالم در بیشتر مناطق شهر تهران برقرار باشد.

وی تصریح كرد: تا روز آینده افزایش جزئی در دمای تهران مشاهده خواهد شد.




5.0 / 5
3974
1398/03/28
13:59:41
تگهای خبر: شركت , كیفیت
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین