پیشرفت 70 درصدی عملیات بهسازی رینگ اصلی بوستان پردیسان

پیشرفت 70 درصدی عملیات بهسازی رینگ اصلی بوستان پردیسان مركز املاك: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اظهار داشت: پیشرفت عملیات بهسازی رینگ اصلی بوستان پردیسان به مرز 70 درصد رسید.



به گزارش مركز املاك به نقل از ایسنا، مهندس صفا صبوری دیلمی با بیان آنكه تابحال حدود ۳۲ هزار مترمربع از سطح رینگ اصلی پارك پردیسان با پخش حدود ۴۱۰۰ تن آسفالت مورد اجرای عملیات تراش و روكش قرار گرفته است، اظهار داشت: اتمام عملیات عمرانی در رینگ ۷ كیلومتری بوستان پردیسان، نیازمند تخصیص حدود ۱۵۰۰ تن آسفالت دیگر است و پیش بینی می شود این عملیات تا اختتام خردادماه سال جاری تكمیل شود.

وی تراش و روكش قسمتی از خیابان پژوهشكده محیط زیست بعنوان یكی از معابر پر رفت و آمد بوستان پردیسان را از دیگر اقدامات انجام شده طی روزهای اخیر ذكر و اظهاركرد: بیشتر از ۱۳۰۰ مترمربع از سطح این معبر با استفاده از ۱۸۰ تن آسفالت مورد بهسازی قرار گرفته است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، اقدامات عمرانی مدیریت شهری در بوستان پردیسان، بعد از اتمام عملیات بهسازی رینگ اصلی ادامه خواهد یافت و بدین جهت اجرای فعالیت هایی همچون ترمیم و اجرای روكش آسفالت در پاركینگ ها، ترمیم جدول ها و مبلمان شهری، ساماندهی نمازخانه، سرویس های بهداشتی و در نهایت تامین روشنایی معابر این بوستان نیز در دستور كار قرار دارد.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، رینگ ۷ كیلومتری بوستان پردیسان بعنوان یك مسیر تندرستی جهت پیاده روی و دوچرخه سواری جمع كثیری از شهروندان مورد استفاده قرار می گیرد.





منبع:

5.0 / 5
4285
1398/03/29
15:08:09
تگهای خبر: بهسازی , خانه , شهرداری , عمران
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین