معاون وزیر راه و شهرسازی:

ایرادات طرح ساخت ۴۰۰هزار واحد مسكونی را به حداقل رساندیم

ایرادات طرح ساخت ۴۰۰هزار واحد مسكونی را به حداقل رساندیم به گزارش مركز املاك مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسكن اظهار داشت: در جلسات مختلف با بخش خصوصی قراردادهایی در سازمان ملی زمین و مسكن تنظیم شده كه تلاش شده اشكالات قبلی آنها به حداقل برسد.



به گزارش مركز املاك به نقل از سازمان ملی زمین و مسكن، علی نبیان با تاكید بر اینكه در ماه های اخیر و در جلسات مختلف با بخش خصوصی قراردادهایی در سازمان ملی زمین و مسكن تنظیم شده كه تلاش شده اشكالات قبلی آنها به حداقل برسد اضافه كرد: تلاش ما در بخش دولتی بر این است كه منافع مشترك هر دو طرف را در قراردادهایمان لحاظ نماییم تا هم دولت و هم بخش خصوصی بتوانند به حداكثر خواسته هایشان برسند.
معاون وزیر راه و شهرسازی در تشریح سیاست های دولت در بخش مسكن تصریح كرد: اولین تكلیف دولت در بخش مسكن اتمام پروژه مسكن مهر بود. تا زمانی كه پرونده مسكن مهر بسته نشده بود نمی توانستیم طرح دیگری را آغاز نماییم.
وی در ادامه با اشاره به اینكه دومین طرح وزارت راه و شهرسازی این بود كه در یك اقدام ملی و در جهت رونق تولید مجدد مسكن، ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسكونی در سراسر كشور برای دهك های مختلف را كلید بزند، اضافه كرد: در این طرح تا دو سال آینده ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد توسط بنیاد مسكن انقلاب اسلامی و ۱۰۰ هزار واحد توسط شركت بازآفرینی شهری ساخته خواهد شد كه از این میان سازمان ملی زمین و مسكن وظیفه تخصیص زمین برای ۲۰۰ هزار واحد را بر عهده دارد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسكن تجربه دولت در مشاركت با بخش خصوصی را در مجموع مثبت ارزیابی كرد و اظهار داشت: تابحال ۱۳۰۰ پروژه در كشور به صورت مشاركتی اجرا شده كه از این میزان حدود ۹۵ درصد آنها به سرانجام رسیده كه این خود اتفاق مثبتی است و باید همه تلاشمان را در استفاده از این ظرفیت گسترده به كار گیریم و همه دست به دست هم دهیم تا به نهضت خانه سازی كه در وزارت راه و شهرسازی شروع شده است، سرعت بخشیم.

5.0 / 5
4546
1398/04/18
14:33:26
تگهای خبر: ارزیابی , بنیاد مسكن انقلاب اسلامی , تولید , خانه
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین