در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسكن؛

ساخت۱۵۰هزار واحد مسكونی به دستور روحانی از هفته آینده شروع می شود

ساخت۱۵۰هزار واحد مسكونی به دستور روحانی از هفته آینده شروع می شود مركز املاك: عملیات اجرایی راه اندازی حدود 20 هزار واحد مسكونی متعلق به برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسكن شهرهای جدید طی چند روز آینده با حضور رئیس جمهور بوسیله ویدئو كنفرانس آغاز خواهد شد.



به گزارش مركز املاك به نقل از شركت عمران شهرهای جدید، طبق برنامه ریزی انجام شده عملیات اجرایی تعداد ۱۵۰ هزار واحد مسكونی متعلق به برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسكن در هفته آینده با حضور رئیس جمهور آغاز و در دست اقدام قرار خواهد گرفت كه شهرهای جدید دارای سهمی حدودا ۲۰ هزار واحدی در آن خواهد بود.
شركت عمران شهرهای جدید با آغاز این ۲۰ هزار واحد در شهرهای پرند، پردیس، فولادشهر، بهارستان، گلبهار، صدرا، سهند، امیركبیر و هشتگرد، عملیات اجرایی راه اندازی حدودا ۸۰ هزار واحد را بطور رسمی از زمان ابتدای برنامه آغاز و در دستور كار دارد.
با توجه به اطلاعات ارسالی از شهرهای جدیدِ حاضر در این برنامه، شهر جدید فولادشهر با ۷ هزار و ۱۳۴ واحد، شهر جدید پرند با ۴ هزار و ۴۴۸ واحد، شهر جدید گلبهار با ۲ هزار و ۷۶۲ واحد، شهر جدید سهند با یكهزار و ۵۴۷ واحد، شهر جدید صدرا با یكهزار و ۴۹۷ واحد، شهر جدید امیركبیر با ۸۰۰ واحد، شهر جدید هشتگرد با ۵۲۰ واحد و شهر جدید پردیس با ۱۵۰ واحد به ترتیب بیشترین پروژه را در این طرح در بر خواهند داشت.


منبع:

5.0 / 5
4209
1398/06/01
01:23:21
تگهای خبر: احداث , تولید , شركت , عمران
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین