مدیرعامل شركت واحد اتوبوسرانی شهر تهران خبر داد

راه اندازی خط ویژه اتوبوس مهران تا نجف

راه اندازی خط ویژه اتوبوس مهران تا نجف مركز املاك: مدیرعامل شركت واحد اتوبوسرانی شهر تهران تصمیمات ستاد اربعین كشور در حوزه حمل و نقل و اقدامات خدمات رسانی به زوار را تشریح نمود.



به گزارش مركز املاك به نقل از ایسنا، پیمان سنندجی با اشاره به اینكه بنا بر تصمیمات ستاد اربعین كشور و شهرداری تهران، جابه جایی زوار در خاك عراق توسط شهرداری های تهران، مشهد و كرج صورت می گیرد، اظهار داشت: جابه جایی زوار از مرزهای خسروی و مهران در دستور كار است كه با عنایت به اینكه مرز خسروی تا اطلاع ثانوی مسدود است منتظر اعلام رسمی باز شدن این مرز هستیم.

مدیرعامل شركت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از طریق اندازی یك خط اتوبوس در راه مهران تا نجف آگاهی داد و اشاره كرد: ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس و ۲۵۰ دستگاه كامیون در مرزهای مهران و خسروی مستقر شده اند و جابه جایی در مرز مهران از هفته جاری آغاز خواهد شد.

به گفته سنندجی در سال قبل شهرداری تهران ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به منظور برگزاری مراسم اربعین حسینی اختصاص داده بود كه امسال تعداد ۶۰۰ دستگاه اتوبوس به این منظور اختصاص یافته است و باقی اتوبوس ها از طرف شهرداری های مشهد و كرج تامین می شود.

وی در ادامه اظهاركرد: خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی بوسیله مرز خسروی تنها تا كیلومتر ۸۰ و در منطقه ای به نام حسینیه صورت می گیرد و زوار بعد از آن بوسیله اتوبوس های عراقی به نجف منتقل خواهند شد.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران، سنندجی درانتها اشاره كرد: برای بازگشت زوار نیز پیش بینی شده تا اتوبوس ها و تریلی های ما در منطقه «حله» برای جابه جایی زوار به مرز خسروی و مهران اقدام نمایند.





منبع:

5.0 / 5
4102
1398/07/13
15:02:29
تگهای خبر: خدمات , دستگاه , شركت , شهرداری
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین