فرماندار دلگان:

5000 نفر از چگردك دلگان مشكل آب دارند

5000 نفر از چگردك دلگان مشكل آب دارند مركز املاك: ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار دلگان اظهار داشت: هم اینك در شرایط بسیار دشوار زندگی و تشدید خسارتهای ناشی از بارش های سنگین و سیلابی 5000 نفر از مردم روستایی چگردك، مشكل آب دارند و آب روستایی استان پاسخگو نیست و روند بی تفاوتی را در پیش گرفته است.


مجتبی شجاعی اضافه كرد: تمامی طرح های عمرانی آب روستایی دلگان بلاتكلیف و فرمانداری از آخرین وضعیت آن باخبر نیست و متاسفانه زمینه نارضایتی فراوانی را در روستاهای شهرستان فراهم نموده است.

وی بیان كرد: بارها پیگیریهای مختلفی به صورت كتبی و شفاهی صورت گرفته كه نه تنها پاسخ شفافی دریافت نشده بلكه بتازگی ناامید هم شده ایم و درك این مساله كه مردم مشكل آب دارند و بارها فریاد زده اند، اساسا منجر به چاره اندیشی خواهد شد.

فرماندار دلگان اظهار داشت: متاسفانه حتی یك دستگاه بیل مكانیكی متعلق به آب روستایی در شهرستانی كه پنجمین شهرستان وسیع استان است وجود ندارد و كمترین تجهیزات تعمیر شكستگی لوله نیز تحویل شهرستان داده نشده و از طرفی مكرر در مواقع تعمیر در بخش آب روستایی، ناچار به ورود فرمانداری به موضوع و توسل به آب شهری است كه نمونه آن قطعی آب چهار روزه گزگر به سبب نبود 40 متر سیم كابل در شهرستان بود.

شجاعی اضافه كرد: هشدارهای مكرر شبكه بهداشت و درمان شهرستان در خصوص لزوم توجه به آب روستائیان و پیش گیری از شیوع برخی بیماریها می طلبد به وضعیت آب روستایی دلگان توجه گردد.




منبع:

1398/10/27
12:22:43
5.0 / 5
4465
تگهای خبر: استان , دستگاه , روستا , عمران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین