وزیر راه عدم انتقال مسافران ووهان به قرنطینه را تكذیب نمود

وزیر راه عدم انتقال مسافران ووهان به قرنطینه را تكذیب نمود به گزارش مركز املاك وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: خبر منتقل نشدن ایرانیان مقیم چین كه امروز به كشور آمدند به قرنطینه كذب بوده و مستقیماً از پرواز به قرنطینه انتقال داده شدند.



به گزارش مركز املاك به نقل از مهر، محمد اسلامی در مراسم بهره برداری از ۱۰ هزار واحد مسكن مهر پردیس با اشاره به اینكه توانستیم در این شرایط سخت اقتصادی چرخ مسكن را به حركت درآوریم، اظهار داشت: تعهد كرده بودیم كه در سالهای ۹۸ و ۹۹، ۵۰۰ هزار واحد مسكن مهر را تكمیل كرده و به متقاضیان تحویل دهیم كه به این قول خود طبق برنامه ریزی عمل خواهیم كرد ولی واحدهای دارای مشكلات حقوقی كه عمدتاً تعاونی ها هستند مستثنی خواهد بود.
وی اضافه كرد: امروز جشن اختتام مسكن مهر سیستان و بلوچستان را برگزار كردیم و تا چند روز آینده مسكن مهر استان اصفهان نیز به انتها خواهد رسید. مسكن مهر استان تهران و خصوصاً پردیس كه پایتخت مسكن مهر است طبق برنامه زمان بندی به سرانجام می رسد.
وزیر راه و شهرسازی با تاكید بر اینكه ما می بایست شهرهای جدید را جهت زندگی مردم آماده نماییم و صرفاً خوابگاه برای مردم نسازیم، افزود: ساخت مسكن به تنهایی به وزارت راه و شهرسازی ارتباط ندارد و ما بیشتر از وظایفمان به بخش مسكن ورود كردیم در صورتیكه منابع كافی نداریم. با این وجود معتقدیم باید در جاه هاییكه مسكن به صورت انبوه ایجاد می شود زیربناها و روبناها نیز تكمیل شود.
اسلامی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اشاره كرد: پرونده مسكن مهر تا پیش از اتمام سال آینده در كل كشور بسته می شود.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در خصوص عدم انتقال مسافران پرواز امروز ووهان به تهران كه دانشجویان ایرانی مقیم چین را به كشور انتقال داده، گفت: خبرهایی كه در شبكه های اجتماعی منتشر می شود باید اصالتشان بررسی شود. این خبر واقعیت ندارد.
اسلامی اشاره كرد: مسافران این پرواز مستقیماً به قرنطینه رفتند و وزارت بهداشت رأسا این عملیات را انجام داد. حتی مسافران پرواز ووهان وارد ترمینال اصلی فرودگاه امام خمینی نشده و مستقیماً به قرنطینه رفتند.
وزیر راه اضافه كرد: حتی در طول پرواز نیز از كروی پروازی فاصله داشتند و می شود كه از قرنطینه به قرنطینه منتقل شدند.


منبع:

5.0 / 5
4032
1398/11/18
23:45:30
تگهای خبر: استان , بهره برداری , شهرسازی , مسكن
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین