تمدید دوماهه اجاره نامه ها نیاز به توافق جدید ندارد مرکز املاک: رئیس کارگروه تخصصی ملی مشاوران املاک اتاق اصناف ایران از تمدید دوماهه قراردادهای اجاره در وضعیت اضطراری اطلاع داد. به گزارش مرکز املاک به نقل از مهر، کیانوش گودرزی اظهار داشت: برمبنای مصوبه ابلاغی، قراردادهای اجاره ای که تاریخ پایان آنها همزمان با دوره شرایط جنگی است، بصورت خودکار برای دو ماه تمدید می شود تا مستأجران فرصت کافی برای جابه جایی یا تمدید نهائی داشته باشند.بر اساس اعلام اتاق اصناف ایران، وی ادامه داد: این تمدید نیاز به رفتن به بنگاه های املاک یا توافق جدید با موجر ندارد و بصورت قانونی اعمال خواهد شد.گودرزی ضمن اشاره به الزامات اجرایی این مصوبه خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی موظف شده زیرساخت اجرای این تصمیم را در سامانه «خودنویس» فراهم آورد و مشاوران املاک نیز مهلت های جدید قراردادها را در این سامانه ثبت کنند.رئیس کارگروه تخصصی ملی مشاوران املاک اتاق اصناف ایران همینطور تاکید کرد: سازمان تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی بر اجرای این بخشنامه نظارت خواهند داشت و مستأجران در صورت بروز هرگونه تخلف می توانند شکایت خویش را بوسیله مراجع قانونی پیگیری کنند. منبع: msamlak.ir 0.0 / 5 100 1405/02/20 17:58:54 تگهای خبر: اجاره , شهرسازی , كارگر , وزارت راه و شهرسازی این پست مرکز املاک را می پسندید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط چرا کلایمر یکی از بهترین روش های دسترسی نما در پروژه های ساختمانی است؟ بنادر جنوبی ایران بهترین مسیر دسترسی قزاقستان به بازارهای جهانی است جزئیات برنامه های حمل ونقلی تشییع رهبر شهید بزودی اعلام می شود اجاره بها به سقف رسیده؟ نظرات بینندگان در مورد این مطلب نظر شما در مورد این مطلب نام: ایمیل: نظر: سوال: = ۹ بعلاوه ۳