مدیرعامل فرودگاه امام:

ركورد پروازهای اربعین شكسته شد

ركورد پروازهای اربعین شكسته شد به گزارش مركز املاك مدیرعامل فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار داشت: فقط در روز 28 مهر ماه 60 پرواز از این فرودگاه به مقصد عراق انجام شد و 11 هزار زائر نیز به كشور بازگشتند.



به گزارش مركز املاك به نقل از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) علی رستمی با اشاره به ركورد شكنی در عملیات پروازهای اربعین سال جاری اظهار داشت: در ایام ۲۳ و ۲۸ مهرماه ۶۰ پرواز خروجی به مقصد عراق از فرودگاه حضرت امام (ره) انجام شد كه این آمار در سال قبل ۳۶ پرواز بود.
وی با اشاره به اینكه در عملیات پروازهای اربعین سال قبل ركورد بیشترین تعداد پرواز ورودی از مبداء عراق به فرودگاه امام خمینی (ره) ۳۶ سروتی پروازی بود بیان داشت: این آمار در عملیات سال جاری در روز ۲۸ مهرماه به ۵۸ پرواز رسید.
مدیرعامل شركت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت: در سال قبل بیشترین تعداد زائرانی كه در یك روز از فرودگاه امام خمینی (ره) به عتبات سفر كردند ۷ هزار و ۹۸ نفر بود كه این آمار در عملیات پروازهای اربعین سال جاری به ۱۱ هزار و ۴۵۳ نفر رسید.
رستمی افزود: در روز ۲۸ مهرماه ۱۰ هزار و ۹۴۹ زائر از عراق وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شدند كه این آمار در عملیات پروازهای اربعین سال قبل ۷ هزار و ۱۶۴ نفر بود.
رئیس هیئت مدیره شركت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به بهره برداری از ترمینال سلام در خرداد ماه سال جاری بیان داشت: بهره برداری از این ترمینال سبب شد تا هیچگونه محدودیتی در پروازهای اربعین نداشته باشیم و بتوانیم به هر تعداد كه شركت های هواپیمایی درخواست پرواز به عراق داشتند، منابع فرودگاهی را در اختیار آنها قرار دهیم.
رستمی اظهار داشت: اولویت مهم شركت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در عملیات پروازهای اربعین خدمت رسانی شایسته به زوار بود از همین رو با همكاری و هماهنگی میان ارگان های نظامی و انتظامی مستقر در این مجموعه و بوسیله اختصاص گیت های ویژه برای بازرسی و كنترل گذرنامه زوار، سعی كردیم تا خدمات مناسبی را به زوار ارائه نماییم.
وی اضافه كرد: انجام پذیرایی از زوار و مسافران، برگزاری موكب در ترمینال های شماره یك و سلام فرودگاه امام خمینی (ره)، اجرای برنامه های فرهنگی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی قسمتی از تسهیلات ویژه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در عملیات پروازهای اربعین بود.


منبع:

5.0 / 5
4078
1398/08/01
17:19:10
تگهای خبر: بهره برداری , تسهیلات , خدمات , سفر
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین