فرماندار: ادارات مشهد فردا با 2 ساعت تاخیر كار خویش را آغاز می كنند

فرماندار: ادارات مشهد فردا با 2 ساعت تاخیر كار خویش را آغاز می كنند مركز املاك: مشهد- ایرنا- فرماندار مشهد اظهار داشت: بر مبنای مصوبه جلسه كمیته كاهش آلودگی هوای مشهد، فردا /شنبه/ علاوه بر تعطیلی مدارس، تمامی ادارات این شهر با 2 ساعت تاخیر كار خویش را آغاز می كنند.


محمدرحیم نوروزیان جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد: جلسه اضطراری كاهش آلودگی هوای مشهد امشب با عنایت به وضعیت اخطار آلودگی هوا در ایام ابتدایی هفته آینده، در این شهر برگزار گردید.
وی بیان كرد: بر مبنای مصوبات این جلسه كلیه مدارس در تمام مقاطع تحصیلی و همینطور مدارس پیش دبستانی و مهد كودك ها در مشهد، فردا تعطیل خواهند بود.
وی تصریح كرد: از جانب دیگر كلیه ادارات و نهادها روز شنبه با 2 ساعت تاخیر كار خویش را آغاز می كنند كه این مصوبه بانك ها را هم شامل می گردد.
بر اساس اعلام اداره كل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، كلانشهر مشهد از ابتدای دی ماه 13 روز آلودگی هوا داشته كه بامداد امروز (جمعه) با میانگین 175 پی. اس. آی آلوده ترین روز خود امسال را سپری كرده و شهروندان در این ماه تنها 2 روز هوای پاك تنفس كرده اند.
روزانه تا یك میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در كلانشهر 3. 5 میلیون نفری مشهد در حركت هستند.
شاخص كلی كیفیت هوا در محدوده 101 تا 150 پی. اس. آی مبین وضعیت اخطار برای افراد حساس و كودكان، بین 151 تا 200 پی. اس. آی اخطار برای همه سنین، بین 200 تا 300 پی. اس. آی حالت اضطرار است و آلودگی بیشتر از 300 پی. اس. آی هم وضعیت بحرانی را نشان داده است.
خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
3027/5132


5.0 / 5
4920
1396/10/22
01:38:09
تگهای خبر: كلانشهر
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین