اقدامات پیشگیرانه شهرداری تهران درباره ویروس كرونا در امتداد سیاست های وزارت بهداشت

اقدامات پیشگیرانه شهرداری تهران درباره ویروس كرونا در امتداد سیاست های وزارت بهداشت مركز املاك: مدیرعامل شركت شهر سالم شهرداری تهران از درخواست وزارت بهداشت از شهرداری تهران درباب اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان درباره كرونا ویروس آگاهی داد.


به گزارش مركز املاك به نقل از ایسنا، دكتر حمید چوبینه درباب جلسه اضطراری بامداد امروز شهرداری و تكالیفی كه برای شركت شهر سالم برای مقابله با كرونا ویروس در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: از همان ابتدای شیوع ویروس كرونا در سطح جهان، بر طبق دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت، در بحث پیشگیری و آموزش حوزه های مختلفی كه در رابطه با شهرداری تهران هستند پیش زمینه هایی بوجود آمد. از روز گذشته نیز كه خبر مبتلاشدن و درگذشت هموطنان ما در قم انتشار یافت، با دستور شهردار تهران مقرر شد تدابیر بیشتری در نظر گرفته شود كه همه آنها ذیل سیاست های وزارت بهداشت است.
او افزود: سفارش هایی را در بحث اماكن و وسائل نقلیه عمومی و مراكزی كه محل ازدحام جمعیت است همچون مترو، اتوبوس، بی.آر. تی و همین طور اماكن دربسته ارائه دادیم كه مقرر شد آموزش ها و اطلاع رسانی صورت گیرد و تدابیر بهداشتی در این اماكن لحاظ گردد.
مدیرعامل شركت شهر سالم با اشاره به جلسه اضطراری بامداد امروز شهردار تهران با معاونین خود در زمینه كروناویروس اظهار داشت: شهردار تهران دستور ویژه دادند و جلسه ای با حضور مدیرعامل اتوبوسرانی، متروی تهران و مدیركل سلامت شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان زیباسازی امروز اجرا شود.
چوبینه در پاسخ به این پرسش كه آیا امكانات شهرداری تهران در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد، اظهار داشت: ذیل سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و شهردار تهران دستور دادند هر نوع همراهی و كمكی كه از شهرداری تهران امكان پذیر است در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد. درخواست ویژه وزارت بهداشت در خصوص گسترش آگاهی رسانی و آموزش به شهروندان به شكل گسترده در اماكن عمومی و سطح شهر است و تمام اماكن شهرداری نیز در امتداد این سیاست ها آمادگی لازم را دارند.
وی ادامه داد: این دستورالعمل از بامداد اجرایی شده است و آگاهی رسانی و آموزش های شهروندی در زمینه كرونا ویروس طبق دستورالعمل وزارت بهداشت انجام می شود.
به گزارش روابط عمومی شركت شهر سالم، ایشان سپس اشاره كرد: این امر بهداشتی درمانی از كشور عبور خواهدنمود و نباید نگرانی زیادی برای مردم ایجاد شود چونكه یك نفر هم برای ما ارزش دارد و باید حساس باشیم، اما بزرگنمایی و ایجاد رعب و وحشت درست نیست. آرامش مهمترین وضعیتی است كه می تواند موجب كنترل و پیش گیری از این بیماری شود و باید افراد درمعرض خطر بیشتر احتیاط كنند.




منبع:

5.0 / 5
3768
1398/12/02
13:51:36
تگهای خبر: جمعیت , شركت , شهرداری
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین