مدیرعامل شركت واحد اتوبوسرانی تهران تاكید كرد:

استفاده مسافران از ماسك در اتوبوس الزامی است

استفاده مسافران از ماسك در اتوبوس الزامی است به گزارش مركز املاك مدیرعامل شركت واحد اتوبوسرانی مجدداً بر ضرورت استفاده مسافران از ماسك در اتوبوس اصرار كرد و اظهار داشت: همانطور كه بارها اعلام نموده ایم، استفاده همه مسافران از ماسك در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت الزامی است.


به گزارش مرکز املاک به نقل از ایسنا، محمود ترفع با تاکید بر اثبات تأثیر ماسک در جلوگیری از انتقال ویروس کرونا خصوصاً در محل های تجمع افراد، اضافه کرد: به همین دلیل، اهمیت و لزوم استفاده از ماسک در اتوبوس مضاعف شده است.

وی با اشاره به ضرورت به همراه داشتن ماسک از طرف مسافران، اظهارکرد: البته اگر مسافری ماسک به همراه نداشته باشد، می تواند نسبت به تهیه آن از 60 مرکز عرضه ماسک در پایانه های اتوبوسرانی و ایستگاه های تبادلی و پر مسافر خطوط تندرو اقدام نماید.

طبق گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، ترفع با اعلان اینکه رعایت فاصله گذاری در ایستگاه ها و اتوبوس ها یک لزوم است، اشاره کرد: از مسافران درخواست می نماییم اگر اتوبوسی با ظرفیت تکمیل به ایستگاه رسید، از سوار شدن به آن اجتناب کرده و منتظر رسیدن اتوبوس بعدی بمانند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در آخر با درخواست از مسافران جهت استفاده از ماسک در اتوبوس بمنظور حفظ سلامت خودشان و دیگران، اشاره کرد: مسافرانی که در اتوبوس از ماسک استفاده نمی کنند، نه فقط نسبت به سلامتی خود بی تفاوت هستند، بلکه ممکنست به سلامت سایر شهروندان نیز لطمه برسانند.




منبع:

5.0 / 5
2163
1399/03/24
14:22:08
تگهای خبر: شركت
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین