شهردار تهران عنوان كرد

توافق با جهادكشاورزی برای عرضه گسترده پروتئین درمیادین میوه و تره بار

توافق با جهادكشاورزی برای عرضه گسترده پروتئین درمیادین میوه و تره بار به گزارش مرکز املاک شهردار تهران اظهار داشت: سازمان میادین میوه و تره بار تجربه موفقی از مدیریت یکپارچه شهری است که نشان میدهد اگر اختیارات و مسئولیت ها متمرکز شود می توان خدمات بهتری به مردم ارائه نمود.


به گزارش مرکز املاک به نقل از ایسنا، پیروز حناچی در آیین بهره برداری از ۸ بازار جدید میوه و تره بار با تسلیت شهادت سالگرد رحلت حضرت زینب اظهار داشت: اصلی ترین وظیفه شهرداری تهران ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت تر به مردم تهران است. سازمان میادین میوه و تره بار به شکل مدلول داری نمره قابل قبولی از مردم دریافت کرده و این نشان دهنده تاثیر خدمات این سازمان به مردم تهران است.
وی ادامه داد: یکی از خاصیت های سازمان میادین میوه و تره بار، ارائه خدمات یکسان و قابل قبول در تمام نقاط تهران، با قیمت ثابت و کیفیت قابل قبول است. این طور نیست که میادین شمال شهر با جنوب شهر فرق داشته باشد. این تحقق قسمتی از شعار « تهران شهری برای همه» است.
شهردار تهران سازمان میادین میوه و تره بار را نمونه ای موفق از تجربه تمرکز در مدیریت شهری دانست و اظهار داشت: این سازمان یک تجربه خوب درباب مدیریت یکپارچه است؛ تجربه ای قابل قبول برای این مساله که اگر اختیارات و مسئولیت ها را یک جا متمرکز نماییم می توانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.
وی افزود: امیدوارم قسمتی از خدمات دولت که جنبه تصدی گری ندارد به شهرداری ها واگذار شود و آنها نیز برای خدمات بهتر به مردم بتوانند از اختیارات استفاده کنند.
وی با اعلان اینکه در میادین میوه و تره بار قیمت محصولات ۳۴ تا ۴۰ درصد نسبت به سایر بازارها ارزان تر است، اضافه کرد: سعی کردیم با ابزارهایی، سازمان های عظیمی مانند شهروند و همشهری که مثل همین سازمان میادین میوه و تره بار هستند را از نظر مدیریت بهبود دهیم و بر همین اساس، با توافق شورا به دنبال عرضه این دو سازمان به بورس و فرابورس هستیم و مقدمات کار انجام شده است.
بگفته وی، یکی از راه های اصلاح ساختار، استفاده از بازار بورس است. در نیمه اول سال آینده قسمتی از سهام این دو سازمان در بورس عرضه خواهد شد.
حناچی درباره کاهش پسماند در میادین میوه و تره بار نیز اظهار داشت: بیش از یک میلیون مراجعه روزانه شهروندان به میادین میوه و تره بار است که می توان آنها را به کاهش تولید پسماند در این مکان ترغیب کرد. تلاش ها برای کاهش استفاده از نایلون همچون این اقدامات است.
وی افزود: ما در این دوره ۷۴ بازار تره بار را راه اندازی کردیم و ۵۴ میدان هم نوسازی شده است. از همه مهمتر این که مثل مابقی فضاهای شهری، میادین میوه و تره باری افتتاح نمی گردد، مگر این که مناسب سازی شده باشد.
وی با اشاره به اینکه امروز شاهد ثبت روزانه بیش از یک میلیون نوبت خرید از ۲۴۵ میدان موجود هستیم، افزود: رضایت نسبی مردم از سرویس و خدمات مؤید این نکته است که کیفیت محصولات ارائه شده قابل قبول و مورد رضایت مردم است و درمقایسه با میانگین قیمت های سطح شهر ۳۲ تا ۴۷ درصد ارزان تر است. به زودی با توافقی که با وزارت جهاد شده است در حوزه پروتئین هم محصولات گسترده تر ارائه خواهد شد.
طبق گزارش سایت شهر، بگفته شهردار تهران، ۳۴۰ هزار تُن محصول ظرف۱۱ ماه گذشته در میادین عرضه شده است و تمام تلاش این است که دست واسطه ها کوتاه شود. برنامه ارائه سرویس اینترنتی توسط استارت آپ ها در دستور کار این مجموعه است. شهرداری بطور مستقیم به این حوزه وارد نمی گردد و تنها فضا را برای شرکتهای فعال فراهم می آورد.




منبع:

1399/12/09
23:39:25
0.0 / 5
180
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین