استاندار مركزی

قدم های دولت برای رفاه حال مردم بلندتر شده است

قدم های دولت برای رفاه حال مردم بلندتر شده است مركز املاك: اراك - استاندار مركزی اظهار داشت: قدم های دولت برای رفاه حال مردم بلندتر شده و مشكلات یكی بعد از دیگری در حال رفع شدن است.


به گزارش مركز املاك به نقل از ایرنا، سید علی آقازاده شامگاه سه شنبه در جریان سفر به شهرستان فراهان در جمع اصحاب رسانه اضافه كرد: توفیق دولت در بخش های مختلف همچون شركت های دانش بنیان هویداست و این مهم روز به روز افزایش می یابد.
وی بیان كرد: پشتیبانی از سرمایه گذران و رفع موانع پیش روی آنان بعنوان برنامه جدی در استان ترسیم شده و حلقه مدیریتی در این خطه مسایل سرمایه گذاران را با جدیت پی می گیرند.
استاندار مركزی ادامه داد: خیز خیران و مشاركت مردمی در پیشبرد امور هم برای حمایت و گره گشایی از مشكلات جامعه بیشتر شده است.
آقا زاده خاطرنشان كرد: اگر حمایت خیران در خیلی از طرح ها نباشد، تحقق بخشی ازاقدامات ممكن نخواهد بود.
وی اظهار داشت: در روزهای الله دهه فجر انقلاب اسلامی، 38 طرح با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال در شهرستان كمیجان و 33 طرح با اعتباری بالغ بر 330 میلیارد ریال در شهرستان فراهان در حال بهره برداری است.
وی اظهار نمود: با افتتاح این طرح ها در شهرستان كمیجان زمینه اشتغال 113 نفر و در فراهان اشتغالزایی برای 100 نفر تولید می گردد.
استاندار مركزی اضافه كرد: تمهیدات ویژه ای برای حفظ صنایع دستی شهرستان كمیجان اندیشیده شده و تقویت و احیای داشته های فرهنگی این منطقه و سایر نقاط استان مركزی با جدیت دنبال می گردد.
استاندار مركزی در ششمین روز از دهه فجر با حضور در گلزار شهدای میلاجرد، كمیجان و خنجین به مقام شامخ شهیدان ادای احترام كردو با چند خانواده معظم شهید دیدار داشت.
پنج طرح اقتصادی در شهرستان كمیجان شامل دكل مخابراتی همراه اول (سایت بی تی اس) شهر میلاجرد، چاه آب شرب میلاجرد، روكش آسفالت محور كمیجان - قهاوند، كارخانه سیما طب مهر ایرانی ها شهرك صنعتی كمیجان و دكل مخابراتی همراه اول شهر كمیجان همچون طرح های بهره برداری شده در روز جاری است.
همچنین در سفر استاندار مركزی به فراهان چهار طرح بهداشتی و عمرانی شامل پانسیون پزشكان فرمهین، بخش دیالیز بیمارستان فراهان، یك كارگاه تولیدی كفش روستایی و مركز رشد كارآفرینی روستای مجد آباد كهنه به بهره برداری رسید.
كمیجان از توابع استان مركزی است كه در ۹۶ كیلومتری شهر اراك واقع شده و دارای بیش از ۴۰ هزار نفر جمعیت است.
فراهان از شهرستان های 12گانه استان مركزی به دیار فرهیختگان شهرت دارد.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشاردهنده: مژگان حیدری


5.0 / 5
4855
1396/11/17
19:37:18
تگهای خبر: استان , بهره برداری , تولید , رفاه
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین