چهار پایگاه امداد و نجات قزوین صاحب ساختمان می شوند

چهار پایگاه امداد و نجات قزوین صاحب ساختمان می شوند مركز املاك: قزوین - مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین اظهار داشت: همزمان با هفته دولت، ساختمان دائمی چهار پایگاه امداد و نجات جاده ای استان كه قبل از این در كانكس فعالیت می كردند به بهره برداری می رسد.


حسن آصفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد: این پایگاه ها شامل دانسفهان، میرپنجی و محمدیه در آزادراه قزوین- كرج و سه راهی رحیم آباد هستند.
وی همینطور با اشاره به ساخت چند پایگاه امداد و نجات جاده ای دیگر همچون پایگاه شیرین سو و افتتاح آن در دهه فجر سال جاری، افزود: علاوه بر ساخت این پایگاه ها عملیات اجرایی مدرسه امداد و نجات كوهین هم به منظور آموزش و توان افزایی نیروهای عملیاتی در حال انجام می باشد كه در اواخر امسال بهره برداری می گردد.
آصفی در ادامه از آغاز احداث ساختمان اداری جمعیت هلال احمر استان در منطقه پونك امسال اطلاع داد.
وی خاطرنشان كرد: پایگاه امداد و نجات مركزی استان هم در بلوار شهید بهشتی از نظر مكانی و پدافندی به جهت قرارگیری در روبه روی پل های تقاطع غیرهمسطح موقعیت مناسبی نداشته و با وقوع هرحادثه ای امكان خروج نیروهای عملیاتی و تجهیزات امداد و نجات آن به محل حادثه فراهم نیست ازاین رو هم اكنون ساخت پایگاه انجیلاق در حال انجام می باشد كه البته تكمیل آن نیازمند مبالغ اعتباری بسیار زیادی است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین اضافه كرد: پایگاه انجیلاق در زمینی10هكتاری در نظر گرفته شده و با ساخت آن انبار امدادی و بخشی از ماشین آلات هلال احمر در آنجا استقرار خواهد یافت.
جمعیت هلال احمر قزوین دارای 32پایگاه امداد و نجات جاده ای و یك پایگاه امداد هوایی است.
7388*3013


5.0 / 5
4689
1397/05/26
13:56:59
تگهای خبر: استان , جمعیت
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین