معاون حمل و نقل وزیر راه:

۱۵ محور شریانی كشور مسدود است، فرودگاه سنندج فعلا تعطیل شد

۱۵ محور شریانی كشور مسدود است، فرودگاه سنندج فعلا تعطیل شد مركز املاك: معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به محورهای شریانی مسدود كشور به سبب بارندگی و سیلاب، از عملیاتی شدن فرودگاه ایلام و باطل شدن پروازهای سنندج آگاهی داد.



به گزارش مركز املاك به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شهرام آدم نژاد در آستانه روز طبیعت و با عنایت به بارش های اخیر، درباره وضعیت حمل ونقل در كشور اظهار داشت: تمام نیروهای عملیاتی وزارت راه و شهرسازی برای خدمت رسانی و تسهیل سفر مردم آماده هستند و به این منظور از تمام توان بخش های دولتی و خصوصی استفاده می شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی سپس به تشریح وضعیت فرودگاه های كشور پرداخت و اظهار داشت: فرودگاه خرم آباد حالا به سبب آبگرفتگی غیر عملیاتی است. پروازهای فرودگاه سنندج باز به سبب بدی آب وهوا باطل شده است.
وی اضافه كرد: فرودگاه ایلام پس از وصل شدن ارتباطات عملیاتی شده و باقی فرودگاه های كشور باز عملیاتی هستند. تأخیرات و كنسلی پروازها باز به سبب بدی آب وهوا است.
آدم نژاد با اشاره به مسدود بودن ۱۵ محور شریانی و ۲۸ محور غیر شریانی اظهار داشت: تا این لحظه محورهای شریانی هراز، چالوس، یاسوج-شیراز، آق قلا-گرگان، اهرم-فراشبند، قدیم خرم آباد-پلدختر، آزادشهر-شاهرود، ایلام-مهران، خرم آباد-كوهدشت، دره شهر-پل دختر، دورود-ازنا-شازند، حمیل-ایلام، پلدختر-كوهدشت و قدیم تهران-ساوه مسدود هستند.
وی افزود: همین طور انسداد شامل محورهای غیر شریانی اولنگ-شاهرود، شمشك-دیزین، پونل-خلخال، سی سخت-پادنا، گنجنامه تویسركان، سروآباد-پاوه، وازك-بلده، قدیم بستان-چذابه، چلگرد-صمصامی، آق قلا-عطاآباد، بندرتركمن-سه راهی یساقی، دیباج-گلوگاه، گمیشان-خواجه نفس و طرود-معلمان است.
آدم نژاد سپس از انسداد مسیر ریلی تهران-جنوب در ناحیه لرستان به سبب ریزش كوه و رانش زمین آگاهی داد و اظهار داشت: سفرها به سمت جنوب و بلعكس تا اطلاع ثانوی باطل شده اند.
وی افزود: همین طور خطوط ریلی در بیشه قارون، سپیددشت و چمسنگرد گرفتار لطمه شده اند.
معاون وزیر راه و شهرسازی درباره بنادر كشور باز اظهار داشت: هم اكنون هیچ مشكل خاصی در بنادر كشور وجود ندارد و دو دستگاه بیل مكانیكی و یك دستگاه لایروب باز به منظور لایروبی رودخانه گرگان رود به استان گلستان اعزام شده اند.

5.0 / 5
4357
1398/01/13
13:42:22
تگهای خبر: استان , خانه , دستگاه , سفر
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین