جزئیات تردد در محدوده زوج یا فرد بعلاوه قیمت ها

جزئیات تردد در محدوده زوج یا فرد بعلاوه قیمت ها به گزارش مركز املاك مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیك شهرداری تهران در مورد نرخ تردد در محدوده طرح كاهش آلودگی هوا یا همان زوج یا فرد سابق كه از اول تیرماه اجرایی می شود، توضیحاتی ارائه نمود.


عمار سعیدیان فر در گفتگو با ایسنا، در مورد بهای عوارض ورود به محدوده طرح كاهش آلودگی هوا یا همان زوج و فرد سابق در سال ۱۳۹۸ با بیان این كه در طرح جدید داشتن معاینه فنی برتر و نداشتن آن در تعیین نرخ نهایی موثر است، اظهار نمود: اگر وسیله نقلیه چند بار در یك روز توسط دوربین ها مشاهده شود، نخستین ورود و آخرین خروج ملاك محاسبه خواهد بود و برپایه داشتن نوع معاینه فنی برتر یا عادی میزان پرداخت به ازای هر روز تردد در محدوده كنترل آلودگی هوا یا همان زوج و فرد سابق اعلام می شود.



به گفته وی براین اساس اگر وسیله نقلیه چند بار در یك روز توسط دوربین ها مشاهده شود، در صورتیكه ورودش پس از ساعت ۱۰ و خروج پیش از ساعت ۱۶ باشد، چنانچه دارای معاینه فنی باشد مبلغ ۷۲۴۵ تومان برای وی محاسبه می شود و در صورتیكه همین فرد با همین شرایط فاقد معاینه فنی برتر باشد مبلغ ۹۶۶۰ تومان برای وی محاسبه می شود.

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیك با بیان این كه اگر وسیله نقلیه چندبار توسط دوربین ها در یك روز مشاهده شود در صورتیكه ورودش پیش از ساعت ۱۰ و خروج اش پیش از ساعت ۱۶ باشد در صورتیكه دارای معاینه فنی برتر باشد، مبلغ ۱۰ هزار و ۳۵۰ تومان و در صورتیكه فاقد معاینه فنی برتر باشد مبلغ ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان برای وی محاسبه می شود، اظهار نمود: اگر خودرویی چندبار توسط دوربین ها دیده شود در صورتیكه ورودش پیش از ساعت ۱۰ و خروج اش پس از ساعت ۱۶ باشد در صورت داشتن معاینه فنی برتر مبلغ ۱۵ هزار و ۵۲۵ تومان برای وی محاسبه می شود و در صورتیكه فاقد معاینه فنی برتر باشد مبلغ ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان برای وی محاسبه می گردد.

سعیدیان فر با بیان این كه اگر وسیله نقلیه ای چندبار توسط دوربین ها در یك روز مشاهده شود با آنكه نخستین ورود و آخرین خروج ملاك محاسبه خواهد بود، افزود: اگر خودرویی ورود پس از ساعت ۱۰ و خروج پس از ساعت ۱۶ باشد اگر دارای معاینه فنی برتر باشد مبلغ ۱۰ هزار و ۳۵۰ تومان برای وی محاسبه می گردد و اگر فاقد معاینه فنی برتر باشد مبلغ ۱۳هزار و ۸۰۰ تومان برای وی محاسبه می گردد.

وی با بیان این كه اگر وسیله نقلیه ای یكبار توسط دوربین ها در یك روز مشاهده شود، شرایط مالی متفاوت خواهد بود، اظهار داشت: اگر این وسیله نقلیه پیش از ساعت ۱۰ ترددش توسط دوربین ها ثبت گردد در صورتیكه دارای معاینه فنی برتر باشد، مبلغ ۱۰هزار و ۳۰۵ تومان برای وی محاسبه می گردد و در صورتیكه فاقد معاینه فنی برتر باشد ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان بابت تردد در محدوده كنترل آلودگی هوا یا همان زوج و فرد سابق برای وی در نظر گرفته خواهد شد.

وی با بیان این كه اگر وسیله نقلیه یكبار در روز تردد كند و اگر ترددش پس از ساعت ۱۰ و پیش از ساعت ۱۶ باشد در صورت داشتن معاینه فنی برتر مبلغ ۷۲۴۵ تومان برای وی محاسبه می شود، خاطرنشان كرد: اگر این خودرو فاقد معاینه فنی برتر باشد مبلغ ۹۶۶۰ تومان برای وی محاسبه می گردد.

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیك افزود: اگر وسیله نقلیه یكبار در روز تردد كند و اگر ترددش پس از ساعت ۱۶ باشد در صورت داشتن معاینه فنی برتر مبلغ ۱۰ هزار و ۳۵۰ تومان و در صورت نداشتن معاینه فنی برتر مبلغ ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان برای وی محاسبه می گردد.

سعیدیان فر با بیان این كه طرح كنترل آلودگی هوا یا همان زوج و فرد سابق از ساعت ۶: ۳۰ الی ۱۹ اجرایی می شود، اظهار نمود: برپایه بررسی های انجام شده هر خودرو برای تردد در محدوده زوج و فرد سابق ۲۰ روز مجانی در هر فصل دارد و برای تردد در ایام دیگر می بایست هزینه پرداخت كند.

وی با اشاره به اینكه شهروندان می توانند با رجوع به سایت "تهران من" در قسمت محاسبه عوارض تردد سال ۹۸، با پاسخگویی به چهار سوال چند گزینه ای از رقم دقیق عوارض تردد در محدوده ترافیك و كنترل آلودگی هوا آگاه شوند افزود: برپایه برنامه ریزی های انجام شده از اول تیرماه طرح زوج و فرد لغو شده و به جای آن طرح محدوده كنترل آلودگی هوا اجرایی می شود.



2.5 / 5
4000
1398/03/24
13:35:41
تگهای خبر: سایت , شهرداری
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(1)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین