واكنش شهرداری تهران به انتشار یك كلیپ در فضای مجازی درباره نامگذاری كوچه ها

واكنش شهرداری تهران به انتشار یك كلیپ در فضای مجازی درباره نامگذاری كوچه ها به گزارش مركز املاك رئیس مركز ارتباطات شهرداری تهران با انتشار نامه مسؤلان بنیاد شهید، به انتشار یك كلیپ در فضای مجازی درباره برچسب گذاری عنوان ˮشهیدˮ بر تابلوی نام كوچه ها واكنش نشان داد.


به گزارش مركز املاك به نقل از ایسنا، به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی در مورد برچسب گذاری عنوان شهید بر تابلوی نام كوچه ها، غلامحسین محمدی رئیس مركز ارتباطات شهرداری تهران در حساب توییتری خود نوشت: «از چند روز پیش در فضای مجازی كلیپی با هشتگ «نشان ابدی» دست به دست می شد كه فردی (ان شاءالله با نیت خیر) در منطقه ۱۲ تهران مبادرت به برچسب گذاری عنوان مقدس شهید بر تابلوی نام كوچه ها می كرد و این گونه در ماه خون و قیام وظیفه مسؤلان خاطی را رأسا انجام می داد.
واقعیت این است كه عكس شهدا را می بینیم، اما عكس شهدا عمل می نماییم. چه كسانی از این پروژه كه متأسفانه مدتی است شروع شده، سود می برند؟
طبق استعلام رسمی و محلی، این اسامی اصولا نام شهدا نیستند و جهت استحضار شهروندان، با تاكید شهردار تهران از تاریخ ۲۰ مردادماه به مناطق شهرداری دستور بررسی كلیه معابر شهر تهران و رفع و اصلاح اشكالات احتمالی در حك نام شهدای عزیز صادر شده و تابحال حتی كمترین مغایرت ها رصد و اصلاح شده است.
ملت ایران مدیون خون پاك شهیدان است و این كمترین خدمت ما است.»
محمدی در ادامه توییتر خود نامه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۱۲ را كه خطاب به مهندس حاتمی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۲ در خصوص اینكه شهدایی كه اسم شان در كلیپ انتشار یافته، در سیستم بنیاد شهید نیستند، منتشر گردید.
به گزارش مركز املاك به نقل از ایسنا، مدتی است كلیپی در فضای مجازی منتشر است، تحت عنوان اینكه در ناحیه ۳ منطقه ۱۲ دو كوچه به نام شهید نمازی و معزی وجود دارد، اما كلمه شهید از تابلوی كوچه ها حذف گردیده است و فردی با نصب عنوان شهید روی تابلوی كوچه ها با استفاده از برچسب، كلمه شهید را به تابلوها اضافه می كند.





5.0 / 5
4151
1398/06/19
11:58:05
تگهای خبر: شهرداری
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین