برنامه های اداره كل امور ایثارگران شهرداری تهران در هفته دفاع مقدس

برنامه های اداره كل امور ایثارگران شهرداری تهران در هفته دفاع مقدس به گزارش مركز املاك مدیركل امور ایثارگران شهرداری تهران جزئیات برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس را تشریح نمود و اظهار داشت: برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس همچون این برنامه هاست.



به گزارش مركز املاك به نقل از ایسنا رضا جلالی با بیان اینكه امنیت، آرامش و اقتدار امروز جامعه مرهون ایستادگی، مقاومت و از خود گذشتگی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است، اظهاركرد: شهدا و دیگر ایثارگران با الگو قراردادن امام حسین (ع) جلوه تمام عیاری از واقعه عاشورا را به تصویر كشیدند كه هیچگاه فراموش نخواهد شد.

وی از ولایت پذیری، شجاعت و فرمانبرداری از مقام معظم رهبری بعنوان جلوه های تربیتی دفاع مقدس با تاسی از واقعه عاشورا یاد كرد و اظهار داشت: ایستادگی در مقابل هجوم دشمن و حفظ استقلال كشور از دستاوردهای باارزش این دوران است كه ضرورت معرفی آنها به دانش آموزان بعنوان آینده سازان كشور لازم است.

مدیركل امور ایثارگران شهرداری تهران صیانت و پاسداری از دستاوردهای دفاع مقدس را وظیفه همگانی ذكر و اظهاركرد: تعهد و ولایتمداری مهمترین و اساسی ترین خاصیت رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی بود كه تمام آحاد جامعه خصوصاً مسئولان لازم است با عنایت به آن در راه خط انقلاب حركت كنند و توطئه های دشمنان را خنثی سازند.

جلالی با اشاره به اینكه بیشتر از ۱۴ عنوان برنامه با هدف تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در امتداد بیانیه گام دوم رهبر به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس به اجرا خواهد رسید، اظهار داشت: تجدید میثاق با آرمان های معماركبیر انقلاب اسلامی، به صدا در آمدن زنگ مهر و مقاومت با هدف معرفی جلوه های ایثار دانش آموزی، برگزاری عصر خاطره، برگزاری نمایشگاه كتاب و عكس، تجلیل از سلحشوران و بازدید از آسایشگاه جانبازان همچون برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

وی از دیگر برنامه های اجرایی به برگزاری مراسم شب خاطره با حضور سرداران دفاع مقدس در بارگاه متبركه امام زاده صالح (ع) اشاره و اظهاركرد: پیاده روی و دوچرخه سواری ایثارگران در حاشیه دریاچه خلیج فارس برنامه نمادین دیگری است كه با هدف معرفی جلوه های ایثار به جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان برگزار می گردد.

مدیركل امور ایثارگران شهرداری تهران با اشاره به اینكه زنان در طول جنگ تحمیلی همچون مردان در دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی تصاویری ماندگار خلق كردند، اظهاركرد: نخستین یادواره بانوان ایثارگر و نكوداشت زنان شهیده پایتخت برنامه دیگری است كه در این هفته برگزار می شود.

به گفته جلالی همایش تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برنامه دیگری است كه در جهت پاسداشت روزهای پرخطر و خاطره دفاع مقدس و در جهت بسط، گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به انجام خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره كل امور ایثارگران شهرداری تهران، او در آخر پیشنهاد اداره كل امور ایثارگران درباب تغییر نام میدان بوتان به نام شهیدان اسماعیلی را تصریح كرد.




5.0 / 5
4041
1398/06/31
15:25:21
تگهای خبر: شهرداری
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین