هوای یزد طی 2 روز آینده، گرم تر می گردد

هوای یزد طی 2 روز آینده، گرم تر می گردد به گزارش مركز املاك كارشناس پیش بینی اداره كل هواشناسی یزد اظهار داشت: دمای هوا در استان از امروز(سه شنبه) تا پنجشنبه هفته جاری، پنج تا هشت درجه سانتی گراد افزایش می یابد.


محمدرضا شیرغلامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد: دمای هوای شهر یزد در 24 ساعت گذشته بین 2 تا 13 درجه سانتیگراد در نوسان بوده و پیش بینی می گردد كه در گرمترین ساعات امروز به 17 و فردا (چهارشنبه) و پنجشنبه هم به ترتیب به 19 و 24 درجه برسد.
وی تصریح كرد: همینطور دمای هوا استان در سه شب آینده در سردترین ساعات هم به ترتیب به چهار، هفت و پنج درجه می رسد.
كارشناس پیش بینی اداره كل هواشناسی یزد اظهار داشت: پنجشنبه هفته جاری بخصوص در ساعات پس از ظهر شاهد افزایش ابر و شب هم وزش باد شدید، احتمال گرد و غبار و بارش پراكنده را در ارتفاعات استان خواهیم بود.
شیرغلامی خاطرنشان كرد: از روز جمعه شاهد كاهش دمای هوا بین چهار تا پنج درجه هستیم و هوا نسبت به روزهای قبل سردتر می گردد.
وی در ادامه به بارندگی 24 ساعت گذشته اشاره نمود و اظهار داشت: در باجگان بافق، سبزدشت، نیر، سلطانب سانیچ، بختیاری، چنارناز و سخوید به ترتیب پنج، 2.4، 2.5، سه، پنج، سه و یك میلیمتر باران بارید.
شیر غلامی گرم ترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته را بافق با بیشینه 18 درجه سانتی گراد و سردترین را گاریزات تفت با منفی هفت درجه ذكر كرد.
2088/ 6197


5.0 / 5
4113
1397/10/11
14:04:55
تگهای خبر: استان
این پست مرکز املاک را می پسندید؟
(1)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
مرکز املاک
msamlak.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مركز املاك محفوظ است

مركز املاك

املاک و زمین